torsdag 26 maj 2011

Our Love story

























På måndag den 30/5 så har jag och min man varit ett par i tre år. Vi träffades på jobbet där vi jobbade båda två, men numera jobbar han på ett annat stället.

Jag bodde ensam med mina barn i Askersund när vi träffades och jag och barnen var mycket nere vid hamnen och matade fåglarna eller vid hembygdsgården. Lägenheten var inte stor...men den räckte för mig och barnen för tillfället. Jag tänkte bo där tills det blev något större ledigt.

Lite senare tog jag med mig barnen och katt och flyttade hem till min blivande man och både barnen och katten trivdes direkt. Vi gifte oss ganska snart och jag blev gravid med våran nu två åriga dotter....ja fort gick det när vi väl bestämt oss.

Våra arbetskamrater samlade till ett familjeträd (äppleträd) som vi planterade i vår trädgård. Mycket har hänt på dessa tre år och jag är så glad att jag äntligen träffade min prins. Livet har ibland varit hårt och inte alltid rättvist, jag trodde aldrig att jag skulle kunna lita på någon eller våga tro på någon igen.

Kram till er alla som varit med om livets hårda skola.

//Med kärlek Sari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar