tisdag 7 december 2010


Jag har gått ner i arbetstid nu, men ungefär en gång i veckan så jobbar jag till halv fem, men börjar istället senare. På morgonen så hann vi titta på julkalendern innan det var dags för dagis och sen slapp storebror ta bussen till skolan. Jag kunde istället släppa av han på vägen. Det kändes lyxigt att kunna ha en mysmorgon med barnen.

Jag åker tåg varje dag, men ibland kan jag åka till stationen med min man och slipper då ta egen bil dit. Tyvärr har vi inga bra bussförbindelser där vi bor så att de gånger vi inte kan samåka så blir det egen bil till och från stationen.

Idag hann jag i alla fall slinka in på Netto som nästan ligger granne med mitt jobb innan jag gick till tåget och där sålde dom billiga hyacinter.

Väl hemma så möttes jag av en glad familj. Mathilda hade ätit mycket bra idag så nu har det nog läkt klart i svalget. Igår när hon åt glass så sa hon MMMMMMMM..jag förstår att det måste smaka mer nu efter hon fått bort den stora körteln.

Nu ska jag titta på House med min man, han älskar den serien.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar