onsdag 13 januari 2010


Myspys när mamma kommit hem från jobbet.

6 kommentarer:

  1. Så mysigt :).
    Och vilken gosig katt ni har.
    Trevlig helg!
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  2. Ser såå härligt ut!!
    ha en mysig helg!!

    Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  3. Åh, så mysigt det ser ut!
    Tack för att du ville delta i min utlottning! Kan också säga att du hade turen att vinna 2:a-priset. Gå in på min blogg så ser du inlägget om dragningen.
    Ha en fortsatt skön dag!
    Kram Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  4. härligt bild....

    Hej!

    God middag...jag tycker mycket om din blogg.
    jag har därför ge dig ett fint awards som är symboliserad för bra hälsa och framgång på japansk kultur.

    hoppas att du kommer och hämta din tiger.
    År 2010 är år för alla tigrar..

    ha det bra..

    Khim

    SvaraRadera
  5. Tittar in och säger grattis till vinsten hos hem och ting.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack alla Ni rara :O) vad glad jag blir.

    Kramar Sari

    SvaraRadera