lördag 9 januari 2010


Burr nu är det kallt. Igår när jag gick till bussen så var det -21 grader här hemma....jag drog upp mina benvärmare över låren och knatade iväg...det fungerade ganska bra...men på måndag tar jag nog termobyxorna.


Min man hamnade i diket med bilen idag. Han fick möte... den mötande bilen kom på fel sida av vägen så min man valde att åka ner i diket istället för att krocka...och...den mötande bilen smet bara. Inget registrerings nummer hann han aldrig se heller och inte de som blev vittne till eländet heller...som tur var så skadade sig inte min man...men bilen fick lite skador.


Jag och barnen har plockat ner julsaker och snart är vi klara. På golvet hamnade det mera barr än på granen nästan....


Så hejdå julen för den här gången....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar