lördag 9 oktober 2010

Hål i väggen



För någon vecka sedan så sågade min man hål i väggen mellan hall och ett mindre angränsand rum så att luften kan komma runt på hela nedervåningen...vilket gör att värmen cirkulerar runt bättre. Rummet har varit barnrum tidigare och efter det så blev det ett "skräprum" där allt samlades på hög.

Vi tänkte sätt upp bröstpanel på halva väggen och sedan tapet. Rummet kommer sedan att bli ett "kontor"...jag ska lägga in bilder när det är klart...men som sagt var hemma hos oss tar allt tid...just nu är det kurering av förkylning som gäller och min man är iväg och jobbar ett par timmar.

Nu sover minstingen och jag ska ta tag i lite sådant som behöver göras och låtsas jag att det är något roligt så kanske det går undan.

här kommer garanterat smittfria kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar