torsdag 26 november 2009

Idag var jag med i skolan när min trettonåring skulle få sprutan. Han har svår allergi och har adrenalin sprutor. Det gick jättebra och han reagerade inte dåligt på vaccinet. Enligt sköterskan så skulle inte det vara någon fara om man inte har äggallergi, men man ska alltid vara extra försiktig.

Annars så håller vi på för fullt här hemma med köket och jag målade in till sena timmen inatt....men det är roligt när man ser att det går framåt....lite kransar hann jag göra med...men jag har inte tagit några bilder...ska göra det när det hinns med.

En bild på vår underbara katt som smyger med lite här och där....inatt sov han på skötbordet på nedervåningen och en annan natt sov han på skötbordet på övervåningen och ibland hittar vi honom i vagnen....dock aldrig när bebis ligger där...han är mycket försiktig.

1 kommentar:

  1. Gullig misse!:-)
    Stackars gossen som har sådana problem.
    Kram Stina

    SvaraRadera