lördag 17 oktober 2009

Jag håller på för fullt, eller när tiden räcker till att måla om till vitt...ibland har jag hjälp av en liten fyraåring. Hon tycker nog som jag att det är ganska rogivande att måla och vi brukar små prata om ditt och datt under tiden. Jag har "gömt" en hel hög med loppissaker under trappen som ska förvandlas till min vita dröm.

I vinter ska vi flytta köket en trappa ner. Då blir det mera plats och vi kan ha alla sovrum på övervåningen. Resultatet blir nog bra...men vägen dit är slingrig och lång. Törs knappt att tänka på hur det kommer att vara med en liten som börjar krypa lagom till dess. Men allt går om man vill.

Tavlan med ängeln älskar jag...har en till med ett annat motiv som jag inte ramat in ännu för ramen är inte färdigmålad. Flickorna ska ha varsin över sina sängar. Tänker att det kan vara något fint för dem att titta på innan de somnar och när de vaknar på morgonen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar